întrebări frecvente
Dacă aveți întrebări emoționante la care trebuie să primiți un răspuns, lista de verificare a întrebărilor frecvente de la Allied pentru mutare poate fi de mare ajutor. Am cercetat cele mai frecvente întrebări în mișcare și apoi le-am răspuns la toate prin această listă de verificare. De la pre-mutare până la revendicări, răspundem la toate întrebările dvs. privind mutarea din lista de verificare a Întrebări frecvente pentru mutare a Allied.
Întrebări frecvente privind mutarea: înainte de mutare
Perioadele cele mai aglomerate pentru firmele de mutari sunt in lunile de vara, 15 mai - 15 septembrie. La sfarsitul acestor luni, volumul transporturilor este extrem de mare. Acesta este cazul tuturor companiilor profesionale de mutari.
Luați în considerare toți factorii atunci când decideți cel mai bun moment pentru a vă muta. Dacă aveți o oarecare flexibilitate în programul dvs., oferiți companiei de mutări o fereastră de cinci zile pentru încărcarea expedierii. Acest lucru va permite persoanelor care programează șoferii și membrilor echipajului o mai mare flexibilitate atunci când vă programează mutarea. Dacă este posibil, fiți flexibil și cu intervalul de timp al destinației. Rețineți că, cel mai probabil, nu sunteți singurul transport pe camion. Dacă rămâi flexibil, ar trebui să facă diferența.
Întrebați-vă vecinii, prietenii, colegii de muncă și membrii familiei dacă vă pot face recomandări. Investigați fiecare dintre mutatorii pe care îi selectați cu Better Business Bureau. Un serviciu bun este cea mai bună măsură a unui bun deplasare!
Încercați să oferiți companiilor de mutări cât mai mult posibil, mai ales dacă vă mutați în timpul sezonului aglomerat, așa cum s-a menționat mai sus. Șase săptămâni de la data reală a mutării nu este prea devreme pentru ca estimatorii să vină în casa dvs. pentru a finaliza ceea ce ei se referă ca „un studiu vizual al transportului dumneavoastră de bunuri de uz casnic”. Adăugați și mai mult timp pentru a lua o decizie dacă sunteți obligat de către angajator să trimiteți estimări spre aprobare. Încercați să decideți ce motor veți folosi la patru săptămâni de la ziua de încărcare reală. Apelați operatorul de transport pentru a vă confirma rezervarea și a programa datele de ambalare, încărcare și livrare. Acest interval de timp poate fi scurtat în afara sezonului de vârf, care este 15 septembrie - 15 mai.
Consultantul de relocare va ajunge la domiciliul dvs. pentru a completa sondajul vizual al articolelor dvs. Odată ce acest lucru este finalizat, consultantul de relocare va calcula greutatea, costul de ambalare și orice altă taxă legată de mutarea dumneavoastră. Amintiți-vă că consultantul de relocare trebuie să vadă clar ce vă mutați pentru a vă oferi o estimare exactă. Spațiile de târât, mansardele și dulapurile aglomerate pot fi înșelătoare, așa că organizează-ți casa înainte de sosirea consultantului de relocare.
Nu vă alarmați dacă consultantul de relocare vă trece prin toate dulapurile și dulapurile sau se uită sub paturi și deasupra dulapurilor. El sau ea trebuie să poată vedea ce se mișcă și, eventual, are nevoie de ambalare. Dacă cunoașteți articole care nu sunt vizibile, asigurați-vă că le indicați consultantului de relocare. Dacă există elemente pe care le veți elimina, asigurați-vă că le indicați.
Un cuvânt de precauție care vă poate scuti de multe probleme în ziua încărcării. Scăpați de toate obiectele pe care nu intenționați să le mutați. În caz contrar, este posibil să nu existe suficient spațiu pentru expedierea dvs. Acest lucru nu se va întâmpla pentru unul sau două articole mici, dar dacă ați anticipat să eliminați un întreg dormitor și nu faceți acest lucru, este foarte posibil ca acest lucru să încalce integritatea estimării dvs. obligatorii și/sau să provoace șoferul să rămână fără spaţiu.
Întrebări frecvente privind mutarea: prețuri și documente
Un deviz obligatoriu este un contract care precizează, în prealabil, costul precis al mutării pe baza serviciilor solicitate sau considerate necesare la momentul devizului. Dacă sunt solicitate sau necesare servicii suplimentare fie la origine, fie la destinație, costul total va crește.
O estimare neobligatorie vă taxează în funcție de greutatea reală a transportului dumneavoastră și de costul real al serviciilor care sunt efectuate. Veți continua în continuare procesul de estimare pentru a determina cât ar putea costa transportul dvs.
Pentru a verifica greutatea transportului dvs., șoferul își va cântări remorca înainte de a vă încărca transportul. Odată ce transportul dvs. este la bord, șoferul își va cântări din nou remorca. Toate celelalte taxe vor fi calculate la adresa dvs. de origine. Dacă există taxe suplimentare care sunt suportate în timpul procesului de livrare, șoferul vă va oferi costul suplimentar. Acesta este un eveniment rar, dar poate apărea.
Dacă vă mutați într-un nou stat, taxele se bazează pe greutatea transportului dvs. și pe kilometraj. Acestea sunt denumite taxe de transport. Există o varietate de taxe diferite care ar putea apărea pe estimarea dvs., așa că asigurați-vă că cereți consultantului dvs. de relocare să vă explice fiecare taxă pentru articol. Unele dintre taxele suplimentare care pot apărea includ ambalarea, ambalarea, evaluarea sau acoperirea, taxa pentru articole voluminoase pentru articolele supradimensionate și forța de muncă suplimentară. Din nou, asigurați-vă că înțelegeți aceste taxe, astfel încât să puteți compara cu exactitate estimările pe care le primiți.
Prevederile tarifare impun ca toate taxele să fie plătite înainte ca expedierea dumneavoastră să fie descărcată la destinație. Plățile se pot face cu numerar, cec certificat sau mandat de plată. Alte opțiuni de plată, cum ar fi un card de credit, pot fi aranjate cu furnizorul dvs. profesional de servicii de mutare. Discutați aceste opțiuni cu consultantul de relocare și/sau reprezentantul serviciului pentru clienți desemnat pentru expedierea dvs. În cazul în care angajatorul dvs. plătește mutarea, angajatorul poate aranja în prealabil să fie facturat prin factură. Orice funcționează pentru tine este grozav. Asigurați-vă că toate acestea sunt rezolvate înainte de ambalare și încărcare. Daca metoda de plata nu este stabilita inainte de ziua incarcarii, aceasta va poate cauza probleme in ziua livrarii.
Toți transportatorii sunt obligați să pregătească o comandă de service înainte de a vă transporta expedierea. Comanda de servicii vă oferă o confirmare scrisă a serviciilor pe care le-ați solicitat să fie efectuate împreună cu expedierea dumneavoastră. Acesta afișează datele convenite pentru ridicarea și livrarea transportului dvs. și suma de evaluare pe care ați solicitat-o, împreună cu orice servicii speciale pe care le-ați comandat și un loc și un număr de telefon la care mutatorul vă poate contacta în timpul mutării.
Comanda de service arată, de asemenea, taxele pe care vi le vor fi evaluate pentru mutarea dumneavoastră. Dacă vă mutați sub o estimare neobligatorie, comanda de serviciu va indica valoarea costurilor estimate neobligatorii, metoda de plată a taxelor și, în cazul în care taxele reale depășesc estimarea neobligatorie, suma maximă pe care trebuie să-l plătiți în momentul livrării pentru a intra în posesia transportului dumneavoastră (veți avea la dispoziție 30 de zile de la livrare pentru a plăti soldul taxelor datorate). Dacă vă mutați în conformitate cu o estimare obligatorie, comanda de serviciu va afișa taxele pe care vi se va cere să le plătiți la livrare, pe baza estimării obligatorii și a termenilor de plată. Dumneavoastră și mutatorul dumneavoastră trebuie să semnați comanda de service.
Fiecare transportator trebuie să pregătească un conosament pentru fiecare transport transportat. Conosamentul este chitanța pentru bunurile dumneavoastră și contractul cu transportatorul dumneavoastră pentru transportul acestora. Șoferul care vă încarcă transportul trebuie să vă dea o copie a conosamentului.
Este responsabilitatea dumneavoastră să citiți și să înțelegeți informațiile de pe conosament înainte de a o semna. Conosamentul identifică persoana care circulă și precizează când urmează să fie efectuat transportul. De asemenea, precizează termenii și condițiile de plată a taxelor totale și suma maximă care trebuie plătită în momentul livrării, dacă vă mutați în conformitate cu o estimare neobligatorie. Sunt afișate, de asemenea, informații privind evaluarea transportului dvs. și suma pentru care va fi răspunzător transportatorul în caz de pierdere sau deteriorare.
De obicei, șoferul va inventaria expedierea dvs. pe măsură ce o încarcă (dar nu este cerut de lege). Când este finalizat, inventarul oferă o listă detaliată și descriptivă a bunurilor dvs. de uz casnic și starea fiecărui articol atunci când este primit de către transportator.
Asigurați-vă că tot ceea ce este listat în inventar este corect. Aceasta nu este întotdeauna cea mai ușoară sarcină, deoarece veți găsi lucruri scrise pe inventar precum PBO, ceea ce înseamnă ambalat de proprietar. Conținutul acestei cutii nu poate și nu va fi listat deoarece șoferul nu poate vedea în interiorul fiecărei cutii. Veți găsi, de asemenea, CP pe un articol rând din inventar. Aceasta înseamnă container ambalat în transportator. Acestea sunt două listări importante.
Veți observa, de asemenea, că în coloana din mijloc a inventarului se formează o linie care are multe litere și numere asociate cu un anumit articol, dar este posibil să nu aibă sens pentru dvs. Aici șoferul folosește codul de inventar pentru a nota starea acelei piese. Pentru a înțelege acest cod, priviți în partea de sus a foii de inventar pentru legenda care explică ce înseamnă acel cod. SC - zgâriat, C - ciobit, 3 - partea dreaptă dacă piesa și 8 pentru partea de sus a piesei. Aceasta este o modalitate simplificată prin care șoferul poate lua notă de orice neregulă sau daune existente.
Amintiți-vă, acest inventar vă permite să urmăriți ceea ce este încărcat și starea fiecărui articol. Dacă o anumită piesă are loc deteriorări în timpul procesului de încărcare, obțineți numărul etichetei de inventar de pe acel articol și notați în coloana din dreapta pe linia care corespunde piesei respective. Acesta este documentul care va fi analizat atunci când procesul de revendicare este inițiat, așa că este important să se noteze clar prejudiciul.
Acest inventar ar trebui să fie folosit și la destinație atunci când expedierea este livrată. Utilizați inventarul pentru a verifica articolele care sunt livrate și notați din nou o excepție de la starea articolelor pe măsură ce sunt aduse în casă. Subliniați daunele aduse șoferului.
Ceea ce se întâmplă adesea este că o piesă de mobilier se află în casa ta de mulți ani și te obișnuiești să o privești într-un anumit loc și într-o anumită lumină. Când aduci aceeași piesă în noua ta casă, s-ar putea să observi daune care ar fi fost acolo de mult timp. Șoferul va fi notat zgârietura sau cip la reședința dvs. de origine. Dacă nu sunteți sigur dacă a fost deteriorări existente sau noi, cereți șoferului să vă explice starea piesei, așa cum a notat în inventar în timpul procesului de încărcare. Acesta este cel mai rapid mod de a clarifica ce sunt noi daune și ce a existat tot timpul.
Șoferii aliați sunt foarte atenți la modul în care vă gestionează articolele, iar inventarul este protecția lor împotriva cererilor de daune criminale. Utilizați acest inventar ca un instrument pozitiv pentru a vă asigura că sunteți protejat, așa cum îl va folosi șoferul pentru a-l proteja.
Întrebări frecvente privind mutarea: Ambalare
Toate articolele libere trebuie ambalate în cutii pentru a preveni pierderea sau deteriorarea. Se recomandă să împachetați toate articolele și să lăsați sertarele goale.
Da, atâta timp cât șoferul le consideră sigure pentru transport.
Paturile cu apă trebuie drenate complet. Paturile de apă umplute cu fibre trebuie să fie drenate cu aspiratorul profesional înainte de data mutării.
Majoritatea companiilor de mutare nu vă vor lua plantele. Stresul și căldura de a fi în interiorul remorcii în mișcare îi fac de obicei să moară. Multe state nu permit intrarea plantelor, în timp ce alte state vor admite plante în anumite condiții. Sunt unele state care nu au deloc reglementări. Asigurați-vă că înțelegeți reglementările statului dumneavoastră înainte de a muta plantele în propriul vehicul.
Articole de valoare extraordinară, cum ar fi bijuterii, bani, antichități și colecții de timbre pot fi incluse în transportul dumneavoastră, cu condiția să anunțați reprezentantul local de mutare cu privire la aceste articole înainte de a împacheta și de a muta ziua. Este recomandat să purtați cu dvs. articole de neînlocuit și scumpe sau să faceți alte aranjamente pentru transportul lor.
În industria mutărilor, articolele care valorează mai mult de 100 USD per liră sunt considerate articole de valoare „extraordinară”. Pentru a fi siguri că o reclamație care implică aceste articole nu se limitează la o răspundere minimă, completați și semnați versiunea de mutare a unui formular de inventar de mare valoare. De asemenea, asigurați-vă că semnați caseta „Declarație de articol cu valoare extraordinară (neobișnuită)” de pe Conosament.
Fiecare mutator are de urmat o procedură ușor diferită în ceea ce privește articolele de mare valoare. Solicitați consultantului dvs. de relocare să vă ofere o explicație a procesului lor. Aceasta este o sarcină confuză, dar importantă, așa că asigurați-vă că înțelegeți clar regulile înainte de ziua încărcării.
Aparatele precum mașinile de spălat, uscătoarele și frigiderele trebuie deconectate, iar mașina de spălat trebuie să aibă instalat un stabilizator. Din nou, estimatorul vă poate ajuta să înțelegeți cum sunt întreținute aceste articole. Toate companiile de mutari au relatii de afaceri cu furnizorii locali de servicii care se ocupa de acest tip de servicii. Asigurați-vă că știți pe cine va folosi mutatorul dvs., deoarece va trebui să lăsați acești oameni să intre acasă pentru a vă oferi serviciul.
Allied folosește o procedură specială numită stretch-wrap. Este o folie de plastic grea, transparentă, care vă protejează mobila de a fi stricată.
Întrebări frecvente privind mutarea: evaluarea acoperirii
Da, dar cât de multă protecție aveți și costul acesteia pentru dvs. depind de acoperirea de evaluare pe care ați selectat-o. Acesta poate fi unul dintre cele mai confuze aspecte ale mutării, dar este important să înțelegeți ce vi se oferă. Opțiunea de evaluare pe care o alegeți determină baza pe care va fi ajustată orice cerere și răspunderea maximă a transportatorului. Răspunderea unui transportator pentru pierderi sau daune se bazează pe tarifele transportatorului, precum și pe legile și reglementările federale care au anumite limitări și excluderi. Evaluarea nu este asigurare. Acest lucru este important de înțeles. Este raspunderea companiei de mutari. Consultați furnizorul asigurării pentru proprietari pentru a afla dacă sunteți acoperit pentru mutare. De multe ori vei descoperi că ești. Valoarea lansată - Aceasta este cea mai economică, deoarece nu reprezintă niciun cost pentru dvs. Această opțiune oferă doar protecție minimă și nu este o acoperire suficientă pentru aproape toate transporturile. Vă va plăti 0,60 USD per liră pe articol dacă este pierdut sau deteriorat. Asta înseamnă că o piesă de mobilier care cântărește 75 lbs va primi o decontare de 45,00 USD. Vi se va cere să parafați conosamentul dacă selectați această acoperire. Singurul loc în care acest lucru este aplicabil este dacă polița dvs. de asigurare acoperă bunurile pentru întreaga lor valoare și aceasta ar fi considerată o acoperire suplimentară pentru dvs. Protecție completă pentru îngrijire suplimentară - Aceasta este cea mai cuprinzătoare acoperire a dvs. S-ar putea să auzi că se numește „valoare de înlocuire completă”, precum și „protecție la valoarea totală”. Dacă alegeți să achiziționați protecție la valoarea totală, articolele care sunt pierdute, deteriorate sau distruse vor fi fie reparate, fie înlocuite cu articole similare sau se va face o decontare în numerar pentru valoarea de înlocuire a pieței curente, indiferent de vechimea articolului pierdut sau deteriorat. . Amortizarea articolului pierdut sau deteriorat nu este un factor în determinarea valorii de înlocuire atunci când transportul este mutat sub protecție totală. Costul protecției valorii totale poate fi supus, în plus, la diferite niveluri deductibile de răspundere care vă pot reduce costul. Întrebați-vă mutatorul pentru detaliile planului lor specific.
Întrebări frecvente privind mutarea: Mutarea
Mutatorul vă poate solicita să selectați de la una până la câteva zile consecutive în care mărfurile dumneavoastră vor fi încărcate. Numărul de zile din ceea ce se numește o repartizare a încărcăturii depinde de mărimea transportului dvs. și de momentul anului în care este încărcat transportul dvs. Amintiți-vă să încercați să rămâneți flexibil în timpul sezonului aglomerat, permițând zile suplimentare de repartizare a încărcăturii pentru a avea șanse mai mari de a asigura un camion și un șofer pentru a vă încărca transportul.
Reprezentantul serviciului pentru clienți și/sau șoferul vă vor contacta cu cel puțin 24 de ore înainte de ziua încărcării pentru a vă anunța ora sosirii. Asigurați-vă că trimiteți orice modificări care au avut loc și care ar putea afecta ziua de încărcare. Un bun exemplu de schimbări care pot avea loc este că strada din fața casei tale este acum în construcție, împiedicând camionul mare de peste drum să se apropie de casa ta. Este posibil să nu fi finalizat împachetarea, deoarece ceva neprevăzut te-a îndepărtat de la împachetare. Contactați-vă mutatorul cât mai curând posibil, astfel încât să poată trimite ambalatori profesioniști pentru a finaliza lucrarea pentru dvs.
Asigurați-vă că casa dvs. este pregătită pentru echipaj. Mutați orice obiect de pe verandă și pasarele care ar putea împiedica circulația bunurilor dvs. în afara casei. Luați ușile balamalelor dacă știți că anumite articole nu vor trece prin ele. Îndepărtați toate covoarele mici din zonele de trafic care ar putea cauza șoferul sau echipajul să se împiedice sau să alunece.
Aveți apă, Gatorade sau sifon la îndemână pentru șofer și echipaj, mai ales într-o zi fierbinte de vară. Vor veni pregătiți, dar vor fi recunoscători pentru atenția ta.
Șoferii noștri vor pregăti locuința cu șervețele, apărătoare pentru uși și balustrade, după caz. Acest lucru va ajuta la economisirea micilor lovituri care apar în timpul procesului de încărcare.
Capacitățile de urmărire prin satelit ale Allied vă vor permite să urmăriți unde se află transportul și șoferul dvs., de multe ori pe internet. Asigurați-vă că cereți detalii consultantului dumneavoastră de relocare.
Șoferul vă va contacta cu 24 de ore înainte de livrare. Compania de mutare va desemna un reprezentant al serviciului pentru clienți ca contact principal și acesta vă va putea oferi o actualizare cu privire la data la care vor ajunge bunurile dumneavoastră.
Asigurați-vă că îi furnizați șoferului toate informațiile dvs. de contact. Numărul de telefon la noua casă este bun doar dacă există o persoană care să preia apelul. Dacă puteți fi contactat la serviciu, la un hotel sau la o reședință temporară sau prin e-mail, anunțați șoferul. Dacă veți fi imposibil de contactat, faceți aranjamente cu un prieten sau cu un membru al familiei care să servească drept legătură între dvs. și șofer și să îi furnizați șoferului acele informații de contact.
Întrebări frecvente privind mutarea: revendicări
Reclamațiile sunt întotdeauna neplăcute - nimeni nu dorește să se ocupe de problemă, dar daunele apar și revendicările sunt un rezultat. Cel mai bun sfat este să înțelegeți procedura de soluționare a daunelor înainte de a vă muta. Este important să înțelegeți acoperirea dvs. și cum să procedați prin procesul de reclamație.
Ajustatorii de daune sunt oameni cu o muncă dificilă. Este mai bine să-i abordezi cu bunătate decât cu furie. Înțelegeți acoperirea dvs. și asigurați-vă că aveți documentația adecvată sub forma unui inventar cu daunele notate.
Cum au fost întrebările frecvente despre mutarea cu Allied?
Am răspuns la toate întrebările tale privind mutarea prin intermediul listei de verificare a întrebărilor frecvente pentru mutare? Dacă nu, contactati Cu referire la orice întrebări suplimentare pe care le aveți despre mutarea viitoare.