Relocare corporativă: managementul mutarilor
De la alegerea serviciilor de relocare corporativă până la facturarea finală, lăsați Allied să gestioneze mutarea angajatului dvs. Personalul nostru cu înaltă pregătire este capabil să gestioneze fiecare detaliu al unei relocari corporative, asigurându-se că niciun aspect minut nu este trecut cu vederea. Acest management al mișcării de la început până la finalizare îi permite Allied să ofere relocari eficiente și fără probleme ale angajaților în întreaga lume.
Explicând diferitele servicii de relocare corporative oferite, angajatul dumneavoastră va fi bine informat despre modul în care va fi gestionată relocarea lui. Consilierul de mutare va fi acolo pentru a răspunde la orice întrebări sau pentru a oferi feedback pe tot parcursul procesului de mutare. Nu va exista niciun moment în timpul relocarii în care angajatul dumneavoastră se va simți pierdut sau nu va fi conștient de progres.
Mutați managementul de la o companie de relocare corporativă
Allied înțelege importanța de a vă informa angajații cu informații corecte și în timp util pe tot parcursul procesului de relocare. Un consilier calificat pentru mutare este desemnat pentru fiecare relocare corporativă pentru a oferi angajaților dvs. un singur punct de contact dedicat. Compania dumneavoastră se poate simți încrezătoare că procesul de management al mutarilor Allied va asigura de fiecare dată o mutare de succes. Iată planul nostru în șase pași pentru succes:
- Fiecare fază a unei relocari corporative este supravegheată și monitorizată de un consilier calificat al Aliaților pentru mutare. Consilierul de mutare asigură că procedurile și serviciile Allied - de la planificarea înainte de mutare până la facturarea finală - respectă strict politicile de relocare ale companiei dvs.
- În timpul consultării înainte de mutare, consilierul care se mută realizează o analiză aprofundată a nevoilor pentru a identifica cerințele, așteptările și preocupările specifice de relocare ale familiei care se mută.
- Consilierul de mutare al Allied pregătește un studiu privind serviciile de relocare corporative și determină costurile estimate pe baza unei analize amănunțite, cameră cu cameră, a bunurilor de uz casnic care urmează să fie expediate, luând în considerare cerințele speciale de ambalare și transport.
- După ce devizul este aprobat, consilierii noștri vor desemna un coordonator de mutare pentru mutare, care vă va informa personal pe angajatul dumneavoastră cu privire la toate fazele acesteia, de la momentul în care vor sosi ambalatorii până la momentul exact în care se va face livrarea finală.
- Fiecare cesionar este contactat cu o săptămână înainte și în zilele efective de ambalare, încărcare și livrare. În cazul în care oricare dintre aceste evenimente se află la mai mult de o săptămână unul de celălalt, se va menține un contact regulat pe tot parcursul.
- Dacă angajatul dvs. are nevoie de informații sau are întrebări cu privire la mutare, poate contacta pur și simplu coordonatorul de mutare. Coordonatorul este împuternicit să răspundă rapid, furnizând informațiile necesare angajatului dumneavoastră.